1. března 2013

pro ty, co mají rádi HODNĚ

V bezreceptí znovu připomínám náš FÉÉÉÉÉJSBŮŮŮŮŮK (chtěla jsem přidat různé duhové, svítící a blikací efekty, ale bohužel nejsem tak počítačově zdatná :(
 .
dozvíte se tam co jíme, co chystáme, co čteme, co děláme, co doporučujeme a jaké máme rádi stránky (občas je nás víc, občas to je plural majesticus :P) ...

Pár fotoukázek
(OCoJde najdete v linku výše)

.
Oběd

 Tofupán

  Advokáto

 Obuv

 Asijský oběd

čtivo

pitivo zelené husté

nákup


 mrkvovo

knihy, ze kterých to vše kradu

 
wafle
.
.
.
atd. atd.

a pro totalstalkery je tam i odkaz na hipstagram...

Pin It Now!

9 komentářů:

Lucie řekl(a)...

sice nejsem vegan, ale z příspěvku čiší plno mňamózní inspirace! :-)
Na fcb už taky poctivě sleduji:)

Anonymní řekl(a)...

dobrý večer, zajímalo by mě, jak to děláte se psem (na fotce z nákupu jsou psí konzervy)- také jí vegansky?
mám v tomto případě značné dilema, jelikož jsem vegetarián (skoro vegan:)) a přítel je vegan a psa by mít nechtěl. Já si to ale bez něj nedokáži představit a po plánovaném přesunutí na venkov si ho moc chci pořídit.Jak ale s krmivem? Standartní konzervy je prý total odpad a chemie...a v podstatě jejich koupí také přispíváte do masného průmyslu. díky za odpověď. Katka

Kris Tozkousne řekl(a)...

Já to shrnu: Prostě nejlepší fejsbůk stránka!

Pupa řekl(a)...

Díky :)

Katko: psa krmíme převážně vegansky (občas dostane něco masového od známých). Už i na českém trhu je dost granulí (např. Benevo, Perro, Ami...googli), které zaručují kompletní výživu, takže není třeba se bát nějaké podvyživenosti psů. Konzervy od značky Benevo jsou též veganské a náš pes je miluje, ale vzhledem k ceně (80 kč za jednu) je často lepší navařit mu ke granulím nějakou podobnou směs doma (pro inspiraci je možné se kouknout třeba na složení těch Benevo konzerv).
Psa jsme si vzali z útulku, byl dost vyhublý, ale hezky se u nás "spravil" a teď má pěknou atletickou postavu odpovídající jeho typu :).
Obecně myslím, že pes má blízko k všežravosti (náš třeba mmj. miluje ořechy, sám si je louská a vyžírá, asi se jimi dost živil, když byl na ulici) a v dnešním světě, kdy jsou na jednu stranu psi chovaní jako domácí mazlíčci nebo naopak přežívají jako toulaví psi ve městech, nelze hovořit o nějaké "přirozenosti" psa. Důležité pro mě je zaručit mu spokojený život a dobrou výživu, a když to můžu udělat bez toho, aniž bych pro lásku k jednomu zvířeti musela přispívat k utrpení jiných, je to super :)

Unknown řekl(a)...

Já bych si dovolila nesouhlasit, s veganskými granulemi nemam vůbec dobrou zkušenost, tedy alespon s těmi pro kočky... Kdysi jsem v nějakém angažovaném záchvatu objednavala nějaké granule, tehdá ještě z dobrykramek.cz a nechtěli to jíst ani ježci na zahradě :)
Kočka má určitě větší potřebu masa než pes, takže pomalu přecházím na syrové maso, ikdyž se mi to ekluje, ale příjde mi to jako jít proti jeich přirozenosti.
Btw. složení těch Benevo konzerv na prvních dvou místech voda a brambory??? když odmyslím cenu, pamatuju si že se říkalo že brambory psi nesmí protože jim poškozují ledviny.
Jinak ale díky za super stránku! iva

Pupa řekl(a)...

Ivo, u kocek jde asi hlavne o taurin, ale prodava se i krmivo s nim. Nicmene nase starsi kocka (zije u rodicu) ji cely zivot temer pouze jeden druh masovych kapsicek a granuli, cokoli ostatniho (krome bramb. chipsu jednou za rok) odmita, takze tam by to ztroskotalo spis z tohoto duvodu ;) Celkove kocku povazuji za jasneho masozravce, psa ne zcela, co se tyce te prirozenosti, tam by to bylo na delsi debatu...
Ad brambory - ted jsem zbezne zagooglila a jde hlavne o syrove brambory, resp. Solanin (asi jako u lidi). S varenymi by snad nemel byt problem. Nicmene konzervy primichavame do jidla spis jako chutovky, nez ze by na nich byla strava naseho psa zalozena...
A dekuji za pochvalu :)

Unknown řekl(a)...

Ahoj, díky moc za názory. Jo, s kočkou bych byla nejradši, kdyby se živila sama - chytala si myši a tak :) ale to by byl třeba opravdový venkov, kde (zatím) nebydlím.
Jinak co se týče psa, chci si ho taky vzít z útulku, kde se trochu bojím, že bude problematičtější staršího psa přivyknout něčemu nemasovému. Tak jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne, pokud mi tedy pes vůbec projde :) Díky a jen tak dál se skvělými recepty, občas taky hledám všemožně po amerických blogech, ale přecejen jsou lepší ty Vaše ze surovin, které se v ČR dají sehnat + máte super fotky.
Zdravím Katka

Unknown řekl(a)...

Pupa: jo kočky mají mlsné jazýčky... Ta co mám miluje čokoládu a pečivo (samozřejmě jen když si ho ukradne :))
Přes svatky jsem schvalně googlila u rodičů v knihovně a našla jsem knížku ve které se psalo o bramborách v psím jídle - je to 1000 rád pre milovnikov psov z roku 1978, teda asi ne moc duvěryhodný zdroj...:) Ale píše se tam o škrobu obsaženém v bramborách (vařených) který pes nemůže stravit a usazuje se mu v ledvinach.
Vždycky mi to přišlo logické, myslím že s tím že brambory nejsou kvuli škrobu uplně ok pracují i makrobiotici...

Anonymní řekl(a)...

Ahojte, nedavno som nasla super pdf prispevok z veganfestu ohladne krmenia zvieratiek. Z praxe viem, ze psik je z dobre nastavenym veganstvom ok, ale videla som velz maciciek doslova tyranych veganstvom. Zdrav.stav na zaplakanie. My krmime ciastocne granulkami Amicat a ciastocne varim maso s obilim a zeleninou, maso ale kupene z dvora...napriek tomu, ze sme veggie makrobiotici.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...