3. dubna 2008

Punk Rock Chickpea Gravy

Asi se mi ozvaly nějaký chutě z dětství, protože jsem dostala jsem chuť na něco omáčkovitýho ;). Vím, že tahle fotka nevypadá zrovna lákavě - kyd na podešvi a bílý haši ;)) ALE tím se rozhodně nenechte odradit, protože tahle omáčka z Vegan with a Vengeance je fakt chutná.
Recept asi na tri hrnky takze pro dva lidi staci pulka

Ingredience:
1/4 hrnku polohrube mouky (mozna trochu min)
asi 2 a pul hrnku vody
1 lzice olivoveho oleje
1 stredni cibule, rozctvrcena a nakrajena na platky
2 lzicky horcicnych seminek
3 rozmackane strouzky cesneku
2 hrnky varene cizrny nebo 2 plechovky (bez vody)
2 spetky rimskeho kminu
2 spetky papriky
spetka suseneho rozmarynu
spetka tymianu
spetka oregana
spetka mleteho coriandru
3 lzice sojovky
stava z 1 citronu
1/4 hrnku lahudkoveho drozdi

Postup:
Mouku rozmichejte ve 2 hrnkach vody. Ve vetsim hrnci zahrejte olej, osmazte cibuli a horcicna seminka (asi 10 min nicmene ja jsem je nemela, takze jsem ke konci pridala dve lzicky horcice), pridat cesnek a smazit jeste asi dve minuty. Pridejte cizrnu a mackadlem na brambory ji v hrnci rozmackejte. Pridejte koreni, sojovku a citronovou stavu. Zmirnete plamen a pridejte mouku s vodou, michejte, dokud z toho nevznikne hustsi omacka, pak vmichejte lahudkove drozdi, pridejte jeste trosku vody a jeste chvili michejte :).


Osmahla jsem si k tomu jeste seitan s cesnekem, ale i jen tak k samotny bramborovy kasi vyborny.

Druhy den :)


Pin It Now!

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...