1. září 2008

Crimson Velveteen Cupcakes

z WCTOtW. Chtela jsem vyzkouset nejaky krem, ktery by neobsahoval x hrnku cukru (Old-fashioned Velvet Icing). V tomhle je jenom jeden ;) ovsem vzhledem k tomu, ze z receptů v tehle kucharce z nejakeho mne neznameho duvodu vznikne vzdycky tak 3x vic kremu nez je realne potreba, vystacite s tretinou hrnku.



Ingredience:

Cupcakes:
1 hrnek sojoveho mleka
1 lzicka jablecneho octu
1 a 1/4 hrnku polohrube mouky
1 hrnek cukru
2 lzice kakaoveho prasku
1/2 lzicky prasku do peciva
1/2 lzicky pecici sody
1/2 lzicky soli
1/3 hrnku oleje
2 lzice cerveneho barviva (zalezi na typu, takze je to spis na vasem usudku)
2 lzicky vanilkoveho extraktu
1/4 lzicky mandloveho extraktu
1 lzicka cokoladoveho extraktu (haha, dala jsem proste o trochu vic kakaa)

Krem:
2 lzice polohrube mouky
1/2 hrnku sojoveho mleka
1/4 rostlinneho tuku na vareni (zkousela jsem Omegu, ktera je dost hnusna, takze asi margarin?)
1/4 margarinu
2 lzicky vanilkoveho extraktu
1 hrnek cukru moucka

Postup:
Cupcakes: Troubu predehrejte na 180°C a formu na muffinu vylozte papirovymi kosicky. Zamichejte mleko s jablecnym octem a nechte odstat. Do vetsi misy prosejte mouku, cukr, kakao, prasek do peciva, sodu a sul. Olej, barvivo a extrakty promichejte s odstatym mlekem a vmichejte do suchych ingredienci. Kosicky plnte asi do 2/3 a v predem vyhrate troube pecte 18 - 20 minut. Nekolik minut nechte chladnout ve forme a pote cupcakes vyndejte. Pred zdobenim nechte uplne vychladnout.
Krem: V mensim rendliku za staleho michani zahrejte mleko s moukou. Michejte dokud smes nezacne tuhnout jako puding (asi 3-4 minuty). Sundejte z ohne a nechte asi 3 minuty chladnout. Prendejte do misky a pokryjte potravinarskou folii, aby se nevytvoril "skraloup". Smes nechte uplne vychladnout. Margarin (a prip. tuk) slehejte slehacem s extraktem a cukrem, po chvili pridejte i "puding" z mouky a mleka. Pokracujte ve slehani dalsich cca 5 minut - krem by mel nabyt konzistence tuhe slehacky. Nechte odpocinout v lednici. Ozdobene cupcakes muzete posypat nasekanymi pekanovymi orechy. Jak jsem napsala na zacatku, krem doporucuji delat max. z polovicni davky.


Pin It Now!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem zkosel tuto dobrotu, "mufinky" se mi povedly a jsou opravdu moc chutny, ale mensi problem jsem mel s tim kremem, nevim proc ale po 15 minutach slehani proste ne a ne aby mel tu konzistenci. Delal jsem ho z polovicni davky jako tuk jsem pouzil omega a provamel a nic :-) nevite nekdo kde je chyba.

p.s. jinak nejlepsi stranky z nejlepsima receptama. Diky za ne.

Pupa řekl(a)...

hm takze byl moc tekutej? mozna malo cukru nebo malo mouky v "pudinku"? jinak tenhle krem asi ani nema byt uplne tuhej, staci kdyz nestece imo ;)
jinak dik

Anonymní řekl(a)...

ano tekutej ani po chvilce v lednici. ale jo da se to vyresit ze pred tim nez to snim to poliju kremem a rychle snist nez to je na prstech :-D
kazdopadne zmizely driv nez jsem ocekaval, jsou fakt chutny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...